Thursday, February 10, 2011

Ucapan daripada Exco :)

Ucapan Pengerusi :-

" selamat tahun baru diucapkan kepada semua T3RP . diharapkan T3RP semakin maju dari semasa ke semasa . tapi pelajaran jangan ditinggalkan , haruslah seimbang . huhuhu untuk next meeting insyallah i'll be there . i'll try my best . huhu to all esco gudluck with all the task that have been given . huhu chaiyok-chaiyok . aku takboleh online la lepas ni sebab duduk asrama . but kalau ada apa mesej lah aku . nanti aku balas . kalau ta tahu number aku tanya adeq . huhu k wasalam . gudluck and takecare all . huhuhu "

Ucapan Exco Sosial & Aktiviti :-

" I was dissappointed. Many boys do not want to join TRRRP. why he was not aware of pollution and conservation od the river ? If this kind of right. now are we going to challenge Mr.Idrus Said "

Pengumuman Daripada Exco Pendidikan :-

" Pengumuman : kepada sesiaoa yang tidak hadir meeting pada 29.12.2010. Ada beberapa perkara yang dibincangkan . Antaranya didalam meeting tersebut . Ahli-ahli telah memilih jawatan kuasa . Jawatan kuasanya ando boleh lihat pada perjumpaan seterusnya . pada 9.1.2011 . Perjumpaan pada 9.1.2011 , Ahli diminta untuk berkumpul di Area Pejabat Mpk Or Taman esplanate . Pada hari tersebut para exco-exco perlu membentangkan semua tugas-tugasan yang diberikan. Pada hari tersebut juga Ahli-ahli akan dibawa naik boat mengelilingi Sungai Kuantan untuk mengambil gambar . gambar tersebut akan digunakan untuk diletakkan di Booth kita untuk "KARNIVAL SELAMATKAN SUNGAI KUANTAN "pada 22hb di Taman Explanet . sebarang soalan boleh diajukan disini :) Terima kasihh "


No comments:

Post a Comment